Jonavos pradinės mokyklos veiklos kokybės išorės vertinimas vyko 2010 m. balandžio 26-30 d.
Mokyklos veiklos stiprieji aspektai
- Mokykla svetinga ir atvira dialogui (1.1.5)
- Bendradarbiavimas su partneriais įvairus ir kryptingas (1.4.2)
- Neformaliojo švietimo veikla orientuota įvairių mokinių gebėjimų ugdymui (2.1.5)
- Daugumos pamokš struktūra logiška ir pagrįsta (2.2.1)
- Labai geri mokinių pasiekimai meninėje, socialinėje ir projektinėje veikloje (3.2.2)
- Veiksminga rūpinimosi mokiniais politika (4.1.1)
- Specialioji pedagoginė, logopedinė ir socialinė pagalba organizuojama tinkamai (4.2.3, 4.3.1)
- Strateginiai siekiai, misija ir vizija atitinka bendruomenės lūkesčius (5.1.1)
- Vadovų kompetencijos ir lyderių savybės skatina mokyklos kaitą (5.3.2)
- Sėkmingai pritraukiamos ne biudžeto lėšos panaudojamos ugdymo aplikai gerinti (5.5.1)
Mokyklos tobulintini aspektai
- Simbolių, atributikos ir ritualų kūrimas stiprinant mokyklos išskirtinumą (1.1.2)
- Išmokimo stėbėjimas pamokoje (2.3.4)
- Mokinių gebėjimo bendradarbiauti ugdymas pamokoje (2.4.3)
- Nepakankamai išnaudojamos pamokoje vertinimo metodų, būdų ir formų galimybės (2.6.2)
- Mokyklos išorinių ir vidinių erdvių pritaikymas mokinių ugdymui ir aktyviam poilsiui (5.5.3)